domingo, 12 de janeiro de 2020

Doze

1. What would you do if you knew you could not fail?
Percorreria o estreito muro da minha varanda.

2. Who thinks you're beautiful when you wake up in the morning?
(eu, de manhã, é que não)

3. How are you really?
Metida. Fechada. Estanque. Hermética.

4. How would you behave if you were the best in the world at what you do?
Uma presunçosa e hipócrita de merda.

5. Are you finding your dream job or are you creating it?
Nop.

6. If there was a solution to your anxiety, how would it look like?
O mar azul. Não um! mar azul, é o! mar azul. Porque o há.

7. When was the last time you did something for the first time?
Pensei durante algum tempo nesta questão. Não tenho resposta.

8. What would Beyonce do?
Hum... Então… Uma pessoa sabe lá, né…?

9. What if there was a... that could…?
Se houvesse aqui uma … aranha… ela podia… comer as moscas que voam no quarto azul.

10. Why are you worth knowing?
Porque sou surpreendente. (estou já a ser uma presunçosa e hipócrita de merda, mesmo não sendo a melhor do mundo em porra nenhuma)

11. What or who lights you up?
What - escrever; who - eu.

12. How do you treat people who can do nothing for you?
Bem. Afinal de contas sou resistente.


Encontrei estas questões no Pinterest e decidi responder-lhes.

Sem comentários:

Enviar um comentário